FANDOM

Powiedz mi czy ty naprawdę jesteś głupi czy po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem ? Mam wrażenie że piszę z 8 latkiem który nie potrafi zrozumieć dwóch prostych zdań !Jeszcze jedno zacytowałeś "jebać was ruskie szkopy" to teraz pokaż gdzie ja coś takiego napisałem ? Ruskie szkopy to tak brzmi jak białe murzyny ! A jeżeli chodzi o Niemców na marginesie domyślam się że ty jesteś niemiaszkiem to ja was kurwy wszystkich nienawidzę tak bardzo że poziomu mojej nienawiści do was nie jest w stanie pojąć nawet sam Bóg !!! Za wszystkie nasze krzywdy teraz będziecie mieli KALIFAT wasze baby będą niewolnicami seksualnymi i będą gwałcone 25 razy dziennie przez islamistów a niemieckie chłopy a właściwie CIOTY LEWACKIE będą zarżnięte niczym świnie ! I z tego powodu bardzo się cieszę bo dostaniecie karę boską za nasze krzywdy ! Araby wszystkich was wymordują i bardzo dobrze ! Niech sprawiedliwości stanie się za dość za wszystkie krzywdy które wyrządziliście Polsce, Polakom i całej Europie ! Teraz zapłacicie za wasze zbrodnie ! Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy ! NIECH BĘDZIE PRZEKLĘTY CAŁY KUREWSKI NARÓD NIEMIECKI KTÓRY NIE JEST W STANIE ŻYĆ W POKOJU Z KIM KOLWIEK I Z KTÓRYM CIĄGLE SĄ JAKIEŚ PROBLEMY !!! NAJPIERW ŚCIĄGNELIŚCIE WOJNY A TERAZ ARABÓW !!! BĄDŹCIE PRZEKLĘCI JEBANE SZKOPY I ZDYCHAJCIE W MĘCZARNIACH !!!

PrzewinieniaEdytuj

  • Urodzenie się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki