FANDOM

Wyjebaćci.jpg

Amanaman - polska osobowość internetowa, prezenter radiowy, autor książek, publicysta, recenzent, krytyk oraz satyryk.

HistoriaEdytuj

Wszystkie jego utwory objęte były w 1951 roku zapisem cenzury w Polsce, podlegały natychmiastowemu wycofaniu z bibliotek. Po upadku komunizmu w Polsce, nastąpiło powolne dostrzeganie zasług Dmowskiego dla sprawy polskiej, imieniem powyższego nazwano np. Rondo w Zamościu czy Zielonej Górze, mały Most Dmowskiego we Wrocławiu, a także kilka innych pomniejszych miejsc na terenie całej Polski. W Warszawie powstał także pomnik Romana Dmowskiego staraniem członków Stowarzyszenia Ogólnopolskiego Komitetu Budowy Pomnika Romana Dmowskiego.

Od 2000 roku zajmował się recenzowaniem i krytyką gier komputerowych. Współpracownik Marcina „Madmortigana” Dobkowskiego. Stał się znany za sprawą swoich autorskich programów Jebać Parksa, prezentowanych za pośrednictwem internetowego serwisu YouTube. Jak sam mówi, inspiracją dla niego byli tacy internetowi komicy i satyrycy jak: Angry Video Game Nerd, Nostalgia Critic i Ray William Johnson. W programach tych zajmuje się recenzowaniem gier, książek, filmów, programów telewizyjnych i reklam. Jego filmy zamieszczone na YouTube do marca 2012 wyświetlono w sumie ponad 68 milionów razy, z czego 50 milionów wyświetleń miało miejsce w przeciągu roku od tamtego momentu.

FaktyEdytuj

  • Amanaman jest zajebisty.
  • Amanaman nie jest szkodliwy DLAZDROWJA.
  • Amanaman ma ochotę jebnąć Parksa w pysk i ty też powinieneś.
  • Amanaman gardzi prawicą.
  • Amanaman jest częścią kompletnego śniadania.
  • Amanaman jest lepszy od Polandballa.
  • Amanaman gardzi prawakami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki